امروز می خواهیم در خصوص وکیل در پونک مطالبی را برای شما بیان کنیم. ابتدا در خصوص محله پونک و موقعیت منطقه ای آن مطالبی را بیان میکنیم. و در ادامه به مراجع قضایی مستقر در منطقه پونک می پردازیم

منطقه پونک تهران کجاست؟

پونک یکی از محله های تهران است که در شمال غرب تهران و در ناحیه 3 شهرداری منطقه 5 قرار دارد. قسمتی از این محله در منطقه 5 تهران(وکیل در منطقه 5) و قسمتی در منطقه دو تهران(وکیل در منطقه دو) واقع است.

این محله از غرب به محله جنت آباد(وکیل در جنت آباد تهران)، از شرق به دره پونک و شهرک غرب(وکیل در شهرک غرب)، از شمال به حصارک و سیمون بولیوار و از جنوب به محله باغ فیض(وکیل در باغ فیض) منتهی می گردد. و دسترسی به بزرگراه‌هایی مانند حکیم، همت، اشرفی اصفهانی و نیایش این محله را منحصر به فرد نموده است. و طبق آخرین سرشماری محله پونک 23 هزار نفر جمعیت دارد.

مراجع قضایی مستقر در پونک چیست؟

مجتمع قضایی قدس تهران واقع در انتهای نیایش- جنت آباد شمالی-انتهای بلوار انصار المهدی-روبروی دانشگاه سما که به پرونده های کیفری مربوط به این محله رسیدگی میکند.

دادسرای ناحیه 5 تهران واقع در انتهای نیایش- جنت آباد شمالی-انتهای بلوار انصار المهدی-روبروی دانشگاه سما

مجتمع قضایی مفتح تهران واقه در شهر زیبا میدان الغدیر پشت کانون اصلاح و تربیت که به پرونده های حقوقی و خانواده مربوط به این محله رسیدگی میکند.

وکیل در پونک چه شخصی می باشد و دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

وکلای دادگستری به عنوان اشخاصی که با طی کردن دوره لیسانس حقوق در دانشگاه ها و قبولی در آزمون کانون های وکلای دادگستری و یا مرکز وکلای قوه قضاییه و طی کردن دوره 18 ماه کار اموزی و آزمون اختبار به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته می شوند.

و وکیل در پونک نیز باید دارای این شرایط بوده. و همچنین دفتر خود را در محله پونک و یا محله های اطراف تعیین کرده باشد. و بهتر است نسبت به این محله اشرافیت داشته و در آن زندگی نیز کرده باشد تا بتواند به شکل مطلوب حقوق موکل خود را تامین کند.

مشخصه ها و ویژگی های وکیل پونک چست؟

وکیل می بایست نسبت به حفظ اسرار موکل رعایت امانت را نماید.

وکیل خوب  اطلاعات موکل را بی کم و کاست جهن حفظ حقوق موکل به دادگاه انتقال دهد.

وکیل باید تسلط کامل نسبت به قوانین و مقررات حاکم بر آن پرونده داشته باشد

وکیل باید منظم و دقیق باشند و اشراف کامل به پرونده موکل خود داشته باشند

چگونه از  خدمات حقوقی وکیل در پونک استفاده کنیم؟

شما میتوانید شنبه تا چهارشنبه 10 تا 6 با شماره های ذیل تماس بگیرید.

تهران،سعادت آباد-خیابان 25(قره تپه ای)پلاک 89-طبقه سوم واحد 5

02188696597

09122097355

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.