محله ونک کجاست؟

ونک(وکیل ونک و انواع خدمات حقوقی در این منطقه) از محله های واقع در شمال غرب تهران بوده و در منطقه سه شهرداری واقع گردیده است. در مجاورت محله ونک ده ونک واقع گردیده است. ده ونک در گذشته متعلق به آقای مستوفی بوده است.در مرکزیت محله ونک میدان ونک(وکیل میدان ونک) واقع گردیده است.این محله از محله های مرفه نشین تهران محصوب می شود.

موقعیت جغرافیایی ونک کجاست؟

ونک از غرب به بزرگراه چمران و محله سعادت آباد(وکیل سعادت آباد و انواع خدمات حقوقی در این منطقه) و محله شهرک غرب(وکیل شهرک غرب و انواع خدمات حقوقی در این منطقه) از شمال به بزرگراه نیایش و محله اوین و از شرق به خیابان آفریقا و محله ملاصدر و میدان مادر می رسد

وکیل در لغت به چه معنا است؟

وکیل در لغت کسی است که از طرف دیگری به موجب عقد وکالت مامور انجام امری گردیده است.

وکالت به چه معنا است؟

وکالت مطابق قانون مدنی به معنای ان است که فردی دیگری را برای انجام امری نایب خود قرار می دهد. یعنی دیگری را نماینده انجام امورد خود قرا می دهد. وکالت عقدی جایز بوده و با موت و جنون و سفه احد طرفین منفسخ می شود.

وکیل ونک کیست؟

وکلای پایه یک دادگستری(وکیل ونک و انواع خدمات حقوقی در این منطقه) پس از کسب مدرک کارشناسی حقوق و شرکت در آزمون کار آموزی وکالت و قبول درآن آزمون به مدت 18 ماه دوران کارآموزی وکالت را نزد وکیل سرپرست گذرانده و در آزمونی دیگر به نام آزمون اختبار به صورت کتبی و شفاهی شرکت کرده و پس از قبولی طی مراسمی رسمی سوگند یاد می کنند و به درجه وکیل پایه یک دادگستری نائل می شوند.

انواع وکیل ونک چیست؟

وکلا در یک تقسیم بندی به وکیل دادگستری و وکیل رسمی تقسیم بندی می شوند.

وکیل دادگستری: به عنوان شخصی که در آزمون کار آموزی وکالت شرکت کرده و مدرک کار اموزی اخذ نموده و یا در ازمون اختبار قبول شده و امکان وکالت در محکمه را پیدا کرده است.وکالت در دادگاه را صرفا این اشخاص می توانند انجام دهند. و نمیتوان به شخص عادی در دفتر خانه وکالت برای مراجعه به محکمه برای دفاع از موکل را اعطا نمود.

وکیل رسمی: گاهی ممکن است شخصی به علت کسرت کار و مشغله فراوان برای انجام امور اداری،اجاره املاک و حتی خرید و فروش ملک ماشین و… به شخص مورد اعتماد خود در دفتر اسناد رسمی وکالت دهد که به این افراد وکیل رسمی گویند که با وکلای دادگستری متفاوت بوده و اختیار مراجعه به دادگاه را ندارند.

در یک تقسیم بندی دیگر وکیل به موارد ذیل تقسیم می شود

وکیل انتخابی: وکیلی که بدون قرارداد از طرف دادگاه (در امور کیفری) برای وکالت شخصی انتخاب می شود را گویند که معنی دیگر آن وکیل تسخیری می باشد.

وکیل انفرادی: زمانی که یک موکل برای انجام امری دو یا چند وکیل داشته باشد و هر یک به تنهایی حق اقدام داشته باشد.

وکیل جمعی : زمانی که موکل چند وکیل انتخاب کرده باشد و به هیچ یک اجازه اقدام نداده باشد و وکلا با هم باید اقدام نمایند.

وکیل در قبض: زمانی که شخصی از طرف موکل اختیار وصول مالی را به استناد عقدی از عقود یا به استناد دعوائی که مختومه شده دارا باشد.

وکیل مطلق: شخصی که اجاره و اختیار انجام همه امور موکل خود را دارا باشد.

وکیل مقید: شخصی که صرفا اختیار  انجام یک یا چند عمل را داشته باشد.

وکیل ونک هم به عنوان وکیل دادگستری و هم وکیل رسمی در کنار شما به ارائه خدمات حقوقی و قراردادی می پردازد

  • وکیل مطالبه ثمن ونک
  • وکیل چک ونک
  • وکیل وصیت ونک
  • وکیل ارث و میراث ونک
  • وکیل قرارداد ها ونک
  • وکیل طلاق توافقی ونک
  • وکیل شرکت ها ونک
  • وکیل الزام به تنظیم سند رسمی ونک
  • وکیل انتقال مال غیر ونک
  • وکیل مطالبه مهریه ونک

دادگاه های واقع در ونک

1-مجتمع قضایی شهید صدر تهران

نشانی: بالاتر از میدان شیخ بهایی ، کوچه 12 متری اول

مناطق شهرداری: و 3   کد پستی: 

تلفن:  88629029-88629169 -88629123 – 88628460-88628411  نمابر: 88628806

نوع دادگاه تجدید نظر کیفری استان حقوقی جزائی خانواده انقلاب اجرای احکام مدنی
تعداد شعب 20 1شعبه اجرای احکام متمرکز

2-مجتمع شماره 25 شورای حل اختلاف

واقع در ضلع شمال شرق میدان ونک که سابقا دادگاه خانواده دو در آنجا واقع گردیده بود نیز در ونک واقع گردیده است.

انواع خدمات حقوقی وکیل ونک چیست؟

وکیل ملکی: املاک به دلیل ارزش بالایی که دارند بسیار مورد توجه اشخاص جامعه هستند و معاملات در خصوص املاک بع تبع ارزش ان بسیار مهم و حساس می باشد وکیل ونک متخصص در دعاوی املاک با اشراف کامل نسبت به دعاوی املاک از جمله الزام به تنظیم سند رسمی ملک(وکیل الزام به تنظیم سند رسمی)، الزام به اخذ پایان کار و صورتمجلس تفکیکی، الزام به فک رهن(وکیل در الزام به فک رهن) ،خلع ید و… در راستای احقاق حق موکلین به صورت تخصصی اقدام می نماید.

وکیل کیفری: دعاوی کیفری از انجا که دارای ضمانت اجرای سخت از جمله حبس، شلاق ، جزای نقدی  می باشند دارای اهمیت بالایی هستند. وکیل کیفری با اشراف کامل نسبت به ارکان جرائم و تطبیق ان بر اعمال و رفتار متهم در راستای احقاق حق ایشان کام بر میدارد.از جمله دعاوی تخصصی وکیل ونک عبارت است از کلاهبرداری(وکیل کلاهبرداری) انتقال مال غیر(وکیل انتقال مال غیر) جرم توهین(وکیل در جرم توهین)خیانت در امانت ، سرقت، مزاحمت تلفنی

وکیل شرکت : شرکت ها از جمله اشخاص حقوقی هستند که توسط هیات مدیره که شخصی به عنوان مدیر عامل انتخاب می کند اداره می شود. وکیل شرکت به عنوان نماینده و وکیل در انجام امور حقوقی ثبتی شرکت ها در راستای برقراری دقیق قوانین در شرکت ها اقدام نموده تا به هیات مدیره و مدیر عامل اسیب حقوقی نرسد و تلاش میکند شرکت را از منظر حقوقی آنالیز کرده که ریسک های حقوقی و قراردادی را از بین ببرند.

وکیل ارث و میراث : وکیل متخصص در دعاوی ارث میراث از جمله اخذ گواهی انحصار وراثت، تحریر ترکه،مهر و موم ترکه، تقسیم ترکه،تایید و رد وصیت نامه (وکیل وصیت تهران) وانجام کلیه امور مالیات بر ارث(نرخ مالیات بر ارث) می باشند.

گروه وکلای آزاد مهر طرحی نو در ارائه خدمات حقوقی

وکیل حقوقی : دعاوی حقوقی به انواع مطالبه ثمن معامله(وکیل مطالبه ثمن معامله)،مطالبه وجه چک،الزام به انجام تعهدات، و… تقسیم می شود که وکلاب متخصص ما خدمات وکالتی در دعاوی بالا ارائه می نماید.

وکیل خانوادگی: از خدمات حقوقی که وکیل مسلط به آن است وکالت در انواع دعاوی خانوادگی از جمله انواع طلاق (طلاق در حقوق ایران)  ،مطالبه مهریه،مطالبه نفقه، الزام به تمکین،حضانت فرزند و دعوای استرداد جهیزیه … از تخصص های وکیل ونک می باشد.از جمله تخصص های ما طلاق توافقی(وکیل طلاق توافقی) می باشد.

وکیل تنظیم قرارداد ها: از خدمات دیگر ما تنظیم انواع قرارداد ها و نظارت در اجرای آن می باشد. ما به تمام اشخاص جامعه توصیه میکنیم بدون امضای یک وکیل دادگستری هیچ قراردادی را امضا نکنید.

شاخصه های وکیل ونک چیست؟

1- تخصص: متخصص بودن از مهترین شاخصه های وکیل ونک می باشد. ایشان با علم کافی و لازم در موضوعات ارائه شده سعی در ارائه بهترین راه کار به موکل می نماید.

2-پاسخگویی: از مهترین اقداماتی که وکلا باید انجام دهند پاسخگویی به موکلین خود می باشد

3- تعهد : تعهد از مهترین لازمه های هر شغلی می باشد و شغل وکالت نیز که با جان و مال  افراد در ارتباط است. به مراتب بیشتر نیازمند تعهد در کار می باشد.

استعلام وکیل ونک را چگونه اخذ کنیم؟

جهت استعلام وکیل ونک به اینجا مراجعه کنید

آدرس وکیل ونک کجاست؟

تهران،سعادت آباد-خیابان 25(قره تپه ای)پلاک 89-طبقه سوم واحد 5

شماره تماس وکیل ونک چیست؟

02188696597 – 09122097355

ساعت کار وکیل ونک چه زمانی است؟

2 بعد ظهر تا 8 شب

محله ونک

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.